loading...
سایت اسکیت بهشــــهر
poria بازدید : 67 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در مرحله نخست این رقابت ها که در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران و در 3 روز برگزار شد، ورزشکاران به مصاف هم رفتند که در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

بر این اساس در ماده 100 متر گروه اول، متین حداد از خراسان رضوی اول شد، محمد رضا سادات از اس.تی.اس البرز در جایگاه دوم ایستاد و سهیل دانائیان از هیات ارومیه در مکان سوم ایستاد.

در ماده 200 متر گروه اول نیز، محمدرضا سادات از اس.تی.اس البرز اول شد. سید علی موسوی نسب از هیات بوشهر در جایگاه دوم ایستاد و متین حداد از خراسان رضوی در مقام سوم جای گرفت.

در ماده 200 متر گروه دوم، سامان تیفوری از هیات هرمزگان در جایگاه نخست ایستاد، نیما محمدی از هیات ارومیه دوم شد و کیهان روانیان از سرکه ژیتاک الف سوم شد.

در ماده 300 متر گروه دوم، محمد حسین حقیقت از خراسان رضوی اول شد. سهیل آباد از هیات هرمزگان دوم شد و محمد مهدی ملاآقاجانی از مروارید سرخ قم در جای سوم ایستاد.

در ماده 300 متر گروه سوم، فرشاد رحیمی از هیات هرمزگان  اول، امیر محمد پدرامی از ستارگان آرین گیلان دوم و فرهنگ جلودار از آکادمی پاسارگارد سوم شدند.

در ماده 300 متر گروه چهارم، محمد امین حیدری از زنجان اول شد، آرین امانی از سرکه ژیتاک اصفهان الف در جای دوم ایستاد و مهدی ثمره از خراسان رضوی در جای سوم  قرار گرفت.

در ماده 300 متر گروه پنجم، آرمین انصاری از تیم مروارید سرخ قم مقام نخست را از آن خود کرد. کیارش کاوه از سرکه ژیتاک الف در جای دوم ایستاد و محمد رضا عابدی دیگر هم تیمی وی عنوان سوم رابه خود اختصاص داد.


poria بازدید : 92 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

نظر به تشكيل شوراي ورزش همگاني، با حكم وزير ورزش و جوانان اعضاي اين شورا منصوب شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، با حكم دكترعباسي، مرضيه اكبرآبادي؛ معاون امور بانوان و توسعه ي ورزش همگاني وزارت ورزش وجوانان، محمود صيدانلو؛ مديركل دفتر توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش وجوانان، سيدباقر پيشنمازي؛ معاون امورآموزشي و فرهنگي وزارت ورزش وجوانان، هاشمي؛ قائم مقام وزير در امور تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش، يزداني؛ رييس سازمان بسيج ورزشكاران، ارشادمنش؛ معاون هماهنگي امور عمراني وزارت كشور و رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، مصداقي نيا؛ معاون بهداشت، درمان وآموزش پزشكي، كشتي دار؛ مدير كل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، محمدي؛ مدير كل دفتر امور ورزشي و رفاهي كارگران وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي،باران چشمه؛ مشاور رييس ستاد كل و رييس اداره تربيت بدني نيروهاي مسلح، آقامير؛ رييس سازمان ورزش شهرداري تهران، پارسا؛مديركل توسعه ورزش مناطق روستايي و عشايري وزارت ورزش و جوانان، پورمحمدي؛ رييس شوراي سياستگذاري و هماهنگي ورزش صدا و سيما و مجدآرا؛ رييس فدراسيون ورزش هاي همگاني، به عنواني اعضاي اين شورا منصوب شدند.

در بخشي از حكم دكترعباسي به اعضاي شوراي ورزش همگاني آمده است:

اميد است در راستاي منويات مقام معظم رهبري و سياست هاي عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت خدمتگزار با مشاركت جدي و استفاده از حداكثر قابليت ها و ظرفيت هاي حوزه تحت تأثير، جهت توسعه ورزش همگاني و نشاط و سلامتي آحاد ملت بزرگ و شريف ايران اسلامي موفق وپيروز باشيد.

poria بازدید : 70 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

اهداف تغذیه قبل از تمرین ورزشی

1-تامین انرژی 2-تامین آب و مایعات 3- به تعویق انداختن خستگی 4- پر کردن ذخایر گلیکوژن کبد و عضلات 5-ایجاد احساس راحتی در سیستم گوارشی

راهکارهای رسیدن به اهداف تغذیه‌ای قبل تمرینات:

1- برای افزایش سنتز گلیکوژن، رژیم غذایی باید حاوی مقادیر مناسبی گلوکوز و فروکتوز (نظیر میوه، آبمیوه) باشد.

2- دریافت زیاد نوشیدنی‌هایی که فقط فروکتوز دارند باعث اختلالات گوارشی می‌شود.

3- از مصرف غذاهای پرچرب و پر پروتئین پرهیز کنید.

4- برای تأمین انرژی و بازسازی ذخایر گلیکوژن میان‌وعده‌های کوچک کربوهیدراتی را در طول روز و به دفعات مصرف کنید.

5- از مصرف غذاهای نفاخ مثل سیر، پیاز، کلم، نوشابه‌های گازدار و ... اجتناب کنید.

6- از مصرف غذاهای سرخ شده و چرب مثل تخم مرغ، استیک، همبرگر و سوسیس، سیب زمینی سرخ شده بپرهیزید.

7- از مصرف دسرهای پر چرب مثل شیرینی‌های فرانسوی و پرچرب، باقلوا، بستنی، خامه و ... بپرهیزید.

8- از انجام تمرین ورزشی قبل از صبحانه پرهیز کنید.

9- اگر دو بار در روز تمرین دارید حتماً به دریافت میان‌وعده‌های مناسب بین دو تمرین اهمیت ویژه دهید.

چگونه کربوهیدرات بیشتری دریافت کنیم؟

حداقل 60 درصد انرژی در رژیم غذایی ورزشکاران باید از کربوهیدرات باشد به این معنی که در اغلب وعده‌های غذایی نیمی از بشقاب باید حاوی یک یا چند ماده قندی زیر باشد:

نان، غلات صبحانه‌ای (حلیم، عدسی، فرنی، شیر برنج، برشتوک)، ماکارونی، رشته، سیب زمینی، میوه، شیر و محصولات لبنی، غلات و حبوبات، گیاهان ریشه‌ای

قبل از مسابقه یا در طول انجام تمرینات سنگین، حتی باید کربوهیدرات بیشتری (70% یا بیشتر) مصرف شود. غذاها و نوشیدنی‌های پر کربوهیدرات یک منبع فشرده انرژی هستند که می‌توانند به راحتی در کیف ورزشی حمل شوند و قبل، طی و بعد از تمرینات و جلسات مسابقه مصرف گردند.

این به معنای دریافت 6 تا 10 گرم کربوهیدرات به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز است.

نکات کلیدی روز قبل از مسابقه

• برای اینکه بهترین کارایی را داشته باشید روز قبل از مسابقه استراحت ذهنی و فیزیکی کاملی داشته باشید.


poria بازدید : 93 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

متیل هگزان آمین یکی از ترکیبات آمفتامینی است که از سال 2010 میلادی وارد فهرست ممنوعه شده است. این ترکیب در گذشته در فرمولاسیون اسپری های دکونژستانت بینی کاربرد داشته است، ولی اخیراً با توجه به شناسایی اثرات محرک آن در ترکیب مکمل های غذایی- ورزشی وارد شده است.

Read Moreهمچنین ممکن است به منظور افزایش دادن اثرات تحریک کنندگی و انرژی زایی، این ترکیب همراه با کافئین در فرمولاسیون دو گروه مکمل های مورد اشاره زیر استفاده شود:

1- مکمل های لاغری: به عنوان مثال "نوشیدنی های پودری و قرص های چربی سوز و کاهش دهنده وزن". این مکمل ها معمولأ حاوی ماده ممنوعه "افدرا" ،‌ نیز هستند.

2- مکمل های محرک قبل از تمرین: این محصولات معمولأ در دوره های بدنسازی بعنوان افزایش دهنده انرژی قبل از تمرین ( (pre-exercise boost عرضه و مصرف می شوند. این ماده ممنوعه در ترکیب نوشیدنی های گیاهی و مکمل های جدید وارده شده به بازار مصرف مانند Jack3d®" و ®X-force" نیز مشاهده می شود. همچنین موارد متعددی در انگلستان، هندوستان، استرالیا و داخل کشور گزارش شده است که ورزشکاران نتایج مثبت آزمایش های دوپینگ خود با این ماده را ناشی از مصرف مکمل های آلوده اعلام نموده اند.


poria بازدید : 64 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

اختراع کفش اسکيت در سال 1763 توسط يک بلژيکي به نام ژوزف مرلين به ثبت رسيد. وی که با سوار شدن بر کفش هاي جديد خود به يک میهماني در لندن رفته بود به ناگاه با آيينه اي بسيار بزرگ و قيمتي برخورد کرد و آنرا خرد نمود. به غير از مرلين مخترعين ديگري هم کفش هاي اسکيت با مدل هاي مختلف ساختند که اکثر اين کفش ها داراي چرخ هاي خطي بودند که کفشهاي تيغدار پاتيناژ را تداعي مي کردند .

  56سال بعد "موسيو پتيبلد" فرانسوي نوع ديگري از کفش هاي اسکيت را به ثبت رساند. وي ادعا مي کرد که کليه حرکات پاتيناژ را با کفش هاي اسکيت نيز مي توان انجام داد، اما در عمل ثابت شد که بسياري از حرکات بر روي کفش هاي پتيبلد يا غير ممکن و يا بسيار مشکل است. همگام با افزايش اجتماع اسکيت در اواخر قرن19  و اوايل قرن 20 ورزش هايي که با اسکيت مرتبط بودند گسترش پيدا کرد.


poria بازدید : 84 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

فدراسیون اسکیت از زمان تاسیس خود تا امروز فعالیت های زیربنایی و کار بر روی نونهالان و نوجوانان را در دستور کار خود قرار داده  و در ادامه سیاست های خود بر روی نسل جوان و علاقه مند به این روزش نیز سرمایه گذاری مناسبی را انجام داده است.

این فدراسیون با توجه به تازه تاسیس بودن خود راهی بسیار طولانی در پیش دارد و با سرمایه گذاری بر روی رشته های تحت پوشش، سعی بر آن دارد تا در سطح آسیا و جهان ضمن کسب جایگاهی در خور شان و نام ایران این افتخار را تداوم بخشد.

هم اکنون فدراسیون اسکیت رشته های اسکیت سرعت، اسکیت هاکی، اسکیت نمایشی، اسکیت بورد و اگرسیو و اسکیت فری استایل را تحت پوشش خود دارد.

poria بازدید : 73 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اسکیت با داشتن آمادگی جسمانی بالا و انعطاف پذیری، شرایط مطلوبی دارد.  در دنیای امروز انسان ها به دنبال ورزش هایی می روند که در آن علاوه بر سلامت جسم و روان، زیبایی و هنر هم وجود داشته باشد تا بتوانند از لحظات خود لذت ببرند.

رشته اسکیت در سطح مفرح ترین ، زیباترین ، جذاب ترین و همگانی ترین ورزش ها محسوب می شود، این رشته می تواند به رشته ای پر مدال تبدیل شود و در آینده نزدیک یکی از ورزش هایی خواهد بود که در سطح اول ورزش کشور خودنمایی کند.

در 20 سال گذشته اسکیت به عنوان یک ورزش خارجی محسوب می شد و در بطن فدراسیون ورزش همگانی به عنوان انجمن، هدایت به فعالیت خود ادامه می داد.

در شهریور ماه سال 1384 کارشناسان وقت سازمان تربیت بدنی به این نتیجه رسیدند که اسکیت را باید در قالب یک فدراسیون اداره کرد.

این مهم در زمان جناب آقای مهندس مهر علیزاده ( رییس اسبق سازمان تربیت بدنی) محقق شد و جمشید وزیری به عنوان اولین رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران انتخاب گردید. 


تعداد صفحات : 3

درباره ما
اینجانب پوریـا شیری مدیر این سایت ورزشی هستم و موضوع این سایت درباره ورزشی بین المللی به نام "اسکیت" میباشد و مختص به اسکیت نیست و وی سعی خواهم کرد اخبار ورزشی را بروز ثبت کتم خود به این ورزش روی آوردم و در حال تمرین برای مسابقات هستم امیدوارم بهترین استفاده را از این سایت را داشته باشید(مدیر سایت اسکیت بهشهر)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    فعالیت این سایت چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 5,853