loading...
سایت اسکیت بهشــــهر
poria بازدید : 77 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

                                                                                                                      بسمه تعالـی

سلام میکنم به همه ی بازدید کنندگان سایت اسکیت بهشهر اینجانب پوریا شیری اهـل شهر شهید پرور ,رستمکلا در منطقه بهشهر میباشم بنده در سال 90 در سن 15 سالگی به ورزش اسکیت علاقه پیدا کردم و بدین ترتیب در کلاس های اسکیـــت شرکت کردم و به مدت سه ماه مربی اسکیت رستمکلا که اهل شهرستان بهشهر هستند به نام اقای مصطفی شهرندی تصمیم گرفتن که مسابقه سالنی در رستمکلا ترتیب دهند و خدا رو شکر خانواده ها بسیاری حضور داشتند و استقبال کردن و جهت از این مسابقه این بود که می خواستیم گروه بندی کنیم بچه ها هم مسابقه خوبی را به اجرا نمودن و هدف ما از این مسابقه این بود که افراد را در گروه هایی قرار دهیم و آماده سازی برای شرکت در مسابقات و بعد از چند ماه در سال 91 به دلیل نداشتن امکانات ورزشی به هر نحو نتوانستیم ادامه دهیم و قرار بر این بود که در تابستان در یکی از مدارس شهر رستمکلا کلاس اسکیت برگزار کنیم و هنوز نتیجه بدست نیامد و منتظر نتیجه میباشیم و کسانیکه در بهشهر زندگی میکنن و شهر های اطراف می خواهند ورزش اسکیت را شروع کنند و امکانات  در شهرشان وجود دارند برای امدن مربی منتخب استان آقای مصطفی شهربندی که مربی بسیار توانا در رشته های هاکـــی و ماراتن بسیار مقام آوردن برای استانمان و در سال 86 قدراسیون اسکیت ایشان را برای مسابقه به کلمبیا راهی کنند ولی آقای مربی به هر دلیلی نتوانست شرکت کند و اگر شماره همراه اقای شهر بندی را میخواهید در سایت نظر دهید و من شماره را خواهم داد و مسله دیگر درباره سایت اسکیت میباشد این است که این سایت مختص ورزش اسکیت نیست این سایت درباره ورزش کل کشور است و بنده حقیر سعی میکنم اخبار های بهروز را ثبت کنم و از شما بازدید کنندگان می خواهم برای استفاده از امکانات سایت عضو شوند و فعالیت داشته باشند و اگر عکس و مطلبی دارند برای من ایمیل کنند          

                                                                                                                                                                                                   باتشکر            

                                                                                                                                                                                                              پوریا شیــری 

poria بازدید : 195 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

پوزیـــا شیـــری (مدیر سایت)دارنده مدال طلا در مسابقات سالنی رستمکلا با رقابت سنگین و اندوه آور با دو بار مسابقه به دلیل اعتراض بی جا از والدین حریف بنده توانستم مدال طلا را بدست بیام

به افتخار خودم... میخوام برم اون بالا بالا به امید خدا و کمک مربی عزیز منتخب استان مازندران اقای مصطفی شهربندی 

حالا حالامونده به من برسین....زبانزبانزبان

poria بازدید : 61 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

سومین دوره بازی های ساحلی آسیا، لحظاتی پیش با برگزاری رقابت های اسکیت ادامه یافت که طی آن نماینده کشورمان در رتبه دهم قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در گروه آقایان که با شرکت 22 ورزشکار برگزار شد، قهرمان چین تایپه بر سکوی نخست تکیه زد، نماینده کره جنوبی دوم شد و دیگر همتای وی عنوان سومی را از آن خود کرد. در این گروه دیگر ورزشکار چین تایپه مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

در این گروه پوریا قاسم پور و محمد آرزومند نمایندگان اسکیت کشورمان بودند که قاسم پور به عنوان دهم دست یافت و آرزومند نیز پس از خطای ورزشکاران ژاپنی و بنگلادشی با آسیب دیدگی مواجه شد و نتوانست مقام درخور توجهی به دست آورد. آسیب دیدگی این ورزشکاران کشورمان جدی نیست و مشکلی ندارد.

این مسابقه در حضور رئیس شورای المپیک آسیا "احمد آل صباح"، بهرام افشارزاده رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا و تنی چند از مسوولان و مقامات برگزاری سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا برگزار شد.

در ادامه این رقابتها، عصر امروز اسکیت بازان در ماده 200 متر به مصاف هم می روند.

poria بازدید : 66 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

رقابت های اسکیت سومین دوره بازی های ساحلی آسیا در شرایطی پیگیری شد که نماینده کشورمان پس از حضور در فینال، عنوان هشتم را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در ادامه این رقابتها که به میزبانی هایانگ چین در حال برگزاری است، لحظاتی پیش حسین منشیدی نماینده ایران در ماده 200 متر پس از صعود از گروه مقدماتی، در فینال عنوان هشتم را به خود اختصاص داد. مهرداد ثابت نیا دیگر نماینده ایران در این ماده دوازدهم شد.

در این بخش قهرمان چین تایپه در جای نخست ایستاد، نمایندگان کره دوم و سوم شدند و ورزشکاری از چین تایپه عنوانی بهتر از چهارمی را به دست نیاورد.

سومین دوره بازهای ساحلی آسیا، فردا در رشته اسکیت پیگیری می شود که نمایندگان ایران در ماده 500 متر در نوبت صبح و در ماده 20000 متر در نوبت بعدازظهر به مصاف حریفان خود می روند.

 

poria بازدید : 110 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

مراسم برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در دهکده بازهای ساحلی برگزار شد.


 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مراسم که با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، اعضای کاروان اعزامی کشورمان، شهردار هایانگ و مسوولان کمیته برگزاری بازیها برگزار شد، پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز درآمد.

"جیانگ شیلی" شهردار هایانگ و مدیر کل دفتر اجرایی کمیته برگزاری بازیها در این مراسم گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری که انجام شده، میزبان خوبی برای تیم های آسیایی باشیم و رقابتهای زیبا و تماشاگر پسندی را ببینیم.

وی تصریح کرد: ورزش ایران در سالیان اخیر، رشد قابل توجهی داشته و امیدواریم کاروان ورزشی ایران، با خاطره ای خوش این رقابتها را ترک کند.

در ادامه این مراسم، بهرام افشارزاده سرپرست کاروان اعزامی کشورمان ضمن قدردانی از مسوولان برگزار کننده این بازیها، کشور چین را پیشرو در بسیاری از زمینه های ورزشی در آسیا و جهان دانست و ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان ورزشی کشورمان در این رقابتها بتوانند نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارند.

در این مراسم تیم اسکیت ایران یکی از تیم های اعزامی به سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا نیز حضور داشت.

poria بازدید : 98 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (2)

دومین پیست اسکیت استان اصفهان با حضور مسوولان و مقامات استان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، این پیست در شهرستان مبارکه و با حضور دکتر ذاکر اصفهانی استاندار و معاونین وی افتتاح شد.

همچنین در این مراسم مهندس جمالی شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهرستان، مسوولین اسکیت استان و جمعی از اسکیت بازان شهرستان مبارکه حضور داشتند.

گفتنی است این پیست در میدان بزرگ تازه تاسیس دفاع مقدس احداث شده است.

poria بازدید : 70 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی ضمن اعلام این خبر گفت: در این اجلاس کشورهای عضو قاره آسیا و اقیانوسیه درخصوص دوپینگ و مکملهای غذایی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این اجلاس مسوولان دوپینگ و وزرای ورزش 45 کشور دنیا حضور دارند،افزود: در این اجلاس مهم، دکتر عباسی به عنوان وزیر ورزش و رییس شورای عالی دوپینگ پیرامون جایگاه دوپینگ در ایران و آسیا و اقدامات و سیاستگذاری ها مسوولان ورزش دراین خصوص و موفقیتهای نادو سخنرانی می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تصریح کرد: علاوه بر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، شورای المپیک آسیا حضور خواهد داشت و دستاورهای علمی و فنی در این خصوص تشریح خواهد کرد .


تعداد صفحات : 3

درباره ما
اینجانب پوریـا شیری مدیر این سایت ورزشی هستم و موضوع این سایت درباره ورزشی بین المللی به نام "اسکیت" میباشد و مختص به اسکیت نیست و وی سعی خواهم کرد اخبار ورزشی را بروز ثبت کتم خود به این ورزش روی آوردم و در حال تمرین برای مسابقات هستم امیدوارم بهترین استفاده را از این سایت را داشته باشید(مدیر سایت اسکیت بهشهر)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    فعالیت این سایت چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 5,852