loading...
سایت اسکیت بهشــــهر
poria بازدید : 98 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (2)

دومین پیست اسکیت استان اصفهان با حضور مسوولان و مقامات استان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، این پیست در شهرستان مبارکه و با حضور دکتر ذاکر اصفهانی استاندار و معاونین وی افتتاح شد.

همچنین در این مراسم مهندس جمالی شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهرستان، مسوولین اسکیت استان و جمعی از اسکیت بازان شهرستان مبارکه حضور داشتند.

گفتنی است این پیست در میدان بزرگ تازه تاسیس دفاع مقدس احداث شده است.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ...
این یک دعوتنامه است برای حضور ارزشمندتان در تخصصی ترین وبسایت کشتی.
منتظر شما و نظرات مکتوبتان هستم.
ارادتمند-ایمان آرزه

این نظر توسط فرنيا در تاریخ 1348/10/11 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشي وب جالبي داري.
من يه وبلاگ دارم كه از طريق اون بدليجات ميفروشم.
كافيه بياي يه نگاه به عكساش بندازي مطمئنم خوشت مياد. اگه خودت نخواستي ميتونه بهترين و ارزونترين هديه باشه واسه كسي كه دوسش داري و اينطوري اونو خوشحال كني...
در ضمن من از همه جا ارزونتر ميفروشم چون بدليجاتم عرضه مستقيم از دبي هست و ارسالش هم رايگانه، با پست پيشتاز سه روزه دم در خونه تحويل شماست. ديگه چي از اين بهتر؟ بيا يه نگاه به قيمتاش بنداز ميبيني.

با تبادل لوگو يا لينك موافقي؟
منو با اسم بدليجات ارديبهشت لينك كن بعد خبرم كن با چه اسمي لينكت كنم.
منتظر حضورت هستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب پوریـا شیری مدیر این سایت ورزشی هستم و موضوع این سایت درباره ورزشی بین المللی به نام "اسکیت" میباشد و مختص به اسکیت نیست و وی سعی خواهم کرد اخبار ورزشی را بروز ثبت کتم خود به این ورزش روی آوردم و در حال تمرین برای مسابقات هستم امیدوارم بهترین استفاده را از این سایت را داشته باشید(مدیر سایت اسکیت بهشهر)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    فعالیت این سایت چطور است؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 5,882